Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Tök Etele töke tele

Minden, amivel tele a tököm...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Nem lehet valami nagy numera ez a Dobolyi Alexandra...

2010.02.26. 06:58 Tök Etele

"Veresnek eszébe jutott, miért járt Kínában Dobolyi Alexandrával"

írgya a zindex emitt:

http://index.hu/belfold/2010/02/19/veresnek_eszebe_jutott_miert_jart_kinaban_dobolyi_alexandraval/

Na, ehhez csak annyit, hogy nem lehet valami nagy numera ez az Alexandra, ha Veresnek ennyit kellett gondolkodnia ahhoz, hogy visszaemlékezzen a makaói légyottjukra...:-)

Mondhatja pedig Veres: "Csak én vagyok, én, a numerakirály, a numerakirály, a nume-nume-rakirály...:-))))))))))))))

T.E.

Szólj hozzá!

Címkék: politika röhej szex

A bejegyzés trackback címe:

https://toketele.blog.hu/api/trackback/id/tr221791358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása